Mesh in limba Engleza inseamna plasa). Primele Mesh-uri au fost folosite ca protectie pentru santierele din interiorul oraselor care vizau finisarea sau renovarea fatadelor cladirilor. Ulterior, locatiile de tip mesh au fost intens folosite in Romania, mai ales pe cladirile centrale.
Citylight este un termen folosit pentru panourile publicitare iluminate din interior, amplasate in zonele central urbane.
De obicei au dimensiuni mici (ex: 160cm x 110cm). Expunerea mizeaza pe traficul pietonal sau autovehicule care se deplaseaza cu viteza redusa si lizibilitate de la distanta mica. Timpul de expunere pentru mesajul publicitar este de obicei indelungat, mai ales in zonele de asteptare (semafoare, treceri de pietoni, statii de autobuz).
Multipillar este un panou publicitar (de obicei cu dimensiuni mari) sustinut de mai multi piloni (stalpi).
In fotografia de sus este locatia publicitara de la Cernavoda. Panoul publicitar are o dimensiune de 75x15m, este fixat pe 5 piloni si poate fi decorat cu frontlit.
Panou publicitar sub forma de caseta iluminata din interior. Caseta ofera doua suprafete ce permit montarea unor bannere PVC
translucide, care pot fi imprimate digital.
In industria outdoor din Romania, termenul de BACKLIT este folosit atat pentru caseta (backlit / backlit-uri), cat si pentru materialul pe care este imprimat mesajul grafic (backlit banner).
Dimensiunile uzuale sunt de 3x2m, 4x3m, 6x3m sau dimensiuni speciale, in functie de fiecare locatie publicitara. Montajul unui backlit se poate face pe un picior de sustinere sau se poate monta direct pe calcanul unei cladiri.
Iluminarea s-a facut initial cu tuburi fluorescente si apoi cu diferite formate de becuri / proiectoare LED.
Panouri publicitare simple, formate de obicei dintr-un cadru metalic placat cu tabla. Panourile sunt fixate pe cladiri sau pe propria structura de sustinere (de obicei doua picioare).
Atunci cand sunt montate pe drumurile nationale, sunt mai vizibile de pe un singur sens de mers (montate de obicei in dreapta drumului).
Dimensiuni: 4x3m, 6x3m, 5x3m. Decorarea se poate face cu blueback (afis din hartie), autocolant (folie autoadeziva), frontlit (banner PVC). Pot fi cu sau fara iluminare (frontala). Panourile decorabile cu blueback sunt prevazute cu o rama care ascunde marginile afiselor din hartie.
Sunt printre panourile publicitare cu costurile cele mai mici. In cele mai multe cazuri sunt folosite la campanii scurte, cu schimbari dese de vizual sau pentru campanii de proximitate.
Statiile de autobuz pot fi decorate cu panouri publicitare cu iluminare frontala sau din interior. Posterele din interior pot contine o grafica de detaliu deoarece ofera un timp de expunere foarte bun pentru persoanele care asteapta autobuzul.
Posterele vizibile din strada vor fi insa decorate cu elemente mari si clare pentru a putea fi vazute de catre participantii la trafic.
O statie de autobuz de preteaza si la proiecte speciale.